Klantenservice

In deze webshop vind je alle informatie over onze producten en de daarbij horende accessoires. Ook de meest gestelde vragen hebben we vast voor je beantwoord. Staat je vraag hier niet bij? Gebruik dan het contactformulier onder het kopje contact of mail ons. Je kunt ons natuurlijk ook altijd bellen. Alle contactinformatie kun je vinden onderaan de website. Wij zullen je dan tijdens onze openingstijden (9.00 uur - 18.00 uur) zo goed mogelijk te woord staan.

Retourservice

We zijn niet alleen een internetwinkel en we kunnen de producten ook tonen in onze showroom. Bestellingen via onze webshop kun je, indien de artikelen nog in de verpakking zitten altijd binnen 14 dagen retourneren. Afhankelijk van het product worden hier wel retourkosten voor berekend. De factuur is je garantiebewijs. Je maakt het ons makkelijk door op de factuur de reden te vermelden, waarom je het artikel terugstuurt. Op die manier kunnen we je retournering sneller afhandelen. Uiteraard kunnen we het betaalde bedrag ook terugstorten.

Denk er wel aan dat je de artikelen, indien mogelijk, in de originele verpakking en ongebruikt terugstuurt. De kosten voor het terugsturen betaal je zelf. De transportkosten voor ophalen van het niet gewenste product zal in mindering worden genomen van het totale bedrag.

Let op: op maat gemaakte producten of speciaal bij fabriek bestelde producten kun je niet retourneren.

 

Klachtafhandeling

Wij streven er naar al onze klanten optimaal van dienst te zijn. Mocht er toch iets niet naar wens zijn kun je ons altijd bellen of een e-mail sturen naar info@tegelmarktalmelo.nl. Wij streven er dan naar, samen met onze leveranciers, de klacht binnen 5-10 werkdagen op te lossen. Mocht je daarna toch niet (volledig) tevreden zijn kun je ook altijd contact op nemen met de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.